10 april 2019

Onsdagens trevande trainerpass

Ja först så tog jag det vääldigt försiktigt på det första varvet av tre Volcano Flat Forward! Därefter så ökade jag på belastningen gradvis allt eftersom varv två och tre innan jag rullade ner några minuter och hamnade på 1:10:40! På det ombyte och frukost innan jag drog igång ett kort pendlarpass till jobbet kallt som fan -7 grader vid jobbet.

Krampen i benen från i söndags och till igår då?
Ja sådär ingen direkt känning idag då men fortfarande rejält om i lårmusklerna från de tidigare kramperna senast igårkväll då... Måste nästa bero på brist på mineraler och salter. Har dragit i mig Resorb både igårkväll och 2 gånger imorse dels efter trainerpasset och även efter pendlarpasset.
Hoppas på positiv känsla i eftermiddag hem från jobbet då och ett eventuellt trainerpass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar