9 april 2019

Fail!


Satan i gatan!
Ja jag har sedan igår måndags dragits med mina benkramper som jag verkar drabbas av när jag håller upp med cyklingen för länge! Var ju likadant förra hösten på Kos efter en 4-5 dagar så fick jag ju dessa muskelkramper som gör så förbannat ont och som hindrar mig från att gå eller cykla. Rent av invalid skulle man kunna säga. Å var de kommer ifrån det vete fan!
Nu provade jag ett trainerpass när vi kommit hem från Stockholm å bara 17 minuter in  passet så brände det till i höger lårmuskel fram så vare kört! Återstår att se om jag ens kan gå eller cykla imorgon. Blir så förbannat less på detta och vad det beror på har fråga de läkare jag känner men ingen verkar veta vad det kan bero på. Det jag lärt mig är att det kan om det vill sig illa sitta i flera veckor upp till en 4-5 rentav. Men det kan också ge med sig och försvinna över en natt om jag har tur. Har fått förslag på att det beror på att jag stretchar för dåligt, uttorkad inte dricker nog när jag inte tränar med mera... Månne vad det är för elände.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar