22 juni 2012

Gla Midsommar!




På er allihopa :-) Frugan jobbar till 17 idag sen ska vi äta en traditionsenlig midsommar middag... sill, potatis å så nått från grillen! Hmm en eller några öl till både grillningen och maten men inte för många om det ska bli distanspass imorgon!
Själv så körde jag precis två 10km:s motvinds tempon :-(
Det var ta mej tusan motvind åt bägge hållen, hur nu det går ihop!
Men ja i alla fall, hysfad tid den andra... Satsade sådär, givetvis känns det i benen från gårdagens backintervaller som det ska göra när man kört hårt! Om det blir distans imorgon så äre vila på söndag, total sådan...

Midsommar tempot

4 kommentarer:

  1. Jag trodde jag skulle hinna se dig, men du är så snabbt så jag missade dig. Glad midsommar på dig och var försiktig med sportdtycken...

    / Kent

    SvaraRadera
  2. :-)
    Tack detsamma Kent!!
    Cykla på!

    SvaraRadera
  3. Är det kl 8 vid kyrkan i Gammelstad som gäller i morgon?
    Janne E

    SvaraRadera
  4. Vi siktar på det!
    Jag kommer i alla fall...

    SvaraRadera