20 april 2019

Dubbelpass

Ja först ut med Vengen en timme för att få premiärturen på landsvägshojen avklarad skönt med sommarklädsel förstärkt med arm- och benvärmare plus vindväst. Jag cyklade ner till Rutvik och runt byn där innan jag cyklade tillbaks till Byn och tog ett varv gamla Bodenvägen, kyrkbyn och åter via Mariebergsvägen hem å med det fick jag ihop 1 timme ganska exakt!
Passet med Vengen i Relive!
På det en timmes körning på trainerhojen och Zwift var det tänkt. Men eftersom jag inte kört Zwift på över en vecka så var jag inledningsvis lyckligt ovetande om att de uppdateras Watopia med en till bana minsann. Nu var det bara det att efter den uppgraderingen så går det inte att köra Zwift på min gamla burk!!! Ja det går förvisso men det tar ganska exakt 10 minuter från det man klickat på startknappen tills man är inne i vald värld å då äre värsta laggen helt omöjligt att köra Zwift helt enkelt!!! Så med andra ord, ridå! Jag gav upp efter en antal försök och hämtade cykeldatorn och körde rent bara på tid och effekt! Inte speciellt roligt men va fan!
Så fick det helt enkelt bli, återstår att se om jag får till datorn eller om en investering måste göras... Suck!
Som sagt 1 timme här också och 207 watt!
Å med det så fick jag idag ihop 2:00:06 veckan 13:38:16!
Månadsmålet uppe i 39:26 vilket är 70% av 56 timmar.
Update!
Har så fått igång Zwift på trainerdatorn igen, krävdes en ominstallation av Windows 10 något hade hänt som gjorde Windows supersegt. Men nu efter test så går det av bara farten, hmm undras om det beror på den superstarka cyklisten eller? 😜😜😜🚴‍♂️️️🚴‍♂️🚴‍♂️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar