31 mars 2019

Söndagspass del 1 av 2

Jag planerade för 2 - 2,5 mil eftersom det var kallt i vindarna som var 6-11 m/s nordvästliga. Meen det blev visst lite längre än så kroppen kändes bra riktigt bra så trots isande vind så fortsatte jag när jag passerade hemmet efter att först ha varit ner till Storheden vidare cykelvägar och sist biten väg upp till korsningen vid Arcus campingen därifrån tillbaks mot Byn förbi hemmet upp till Färjeläget där det var sjukt hård motvind ner till Färjeläget som för övrigt stängt isvägen nu. Upp igen och ner till Kläppen där jag tog vänster upp till Sjukhuset och runt detsamma innan jag styrde mot Kläppen igen och vidare hem. Fick med det ihop 43:38 km som avverkades på 1:43:55 vilket gav 25,1 km/h, inte illa på en cx med vinterdäck. Hade enligt Strava 176 watt och avverkade 171 hm. Enligt cykeldatorn 2 plusgrader på rundan mest vinden som var jobbig. Veckan så här långt då 14:36:11 och månadsmålet 55:45 112% av 50 timmar.
Passet i Relive!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar