29 mars 2019

Morgonpasset i ottan


Jepp! Kom igång 10 minuter senare än igår morse. Körde inte lika långt nöjde mig med 3 varv NYC - Park Perimeter Loop Banner to Banner. Ett varv hårt det andra som jag körde på 14:37 307 watt(3,6 w/kg) 127(77%) bpm och 66 rpm tuung lååg kadens! I övrigt hela passet 29,58 km på 48:33 och 274 watt(3,2 w/kg) 66 rpm i kadens. Veckans total nu uppe i 9:15:02 och månadstotalen 50:24 vilket är 101% av de planerade 50 timmarna. Körde bil till jobbet även idag men nu ser vägen jag tänkt börja cykla nästa vecka ok finns några stråk med isvallar men inget som jag inte kan cykla mellan de heltäckta isvägarna finns inte mer ser lovande ut. Prognosen från SMHI säger dessutom ingen nederbörd men en minus 5 grader ena morgonen och nollgradigt fram till torsdag. Längre än så bryr jag mig inte för från torsdag em till tisdag kväll kommer jag och frun att vara på besök i Stockholm för att träffa dottern och vårt andra barnbarn. Hade en tanke om att ta med spd skorna för spinning fredag och måndag men jag har inte bestämt mig ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar