16 mars 2019

Morgonpass med positiva tongångar


Kändes klart bättre imorse än tidigare under de dryga 2 veckor jag haltat omkring med mitt knä. Så med det bestämde jag mig för att efter uppvärmningen 1 varv London Classique försöka mig på ett något jobbigare pass och cykla Mazzes runda som mäter 27,72 km.
Det vart 41:17 40,3 km/h upp på tio bästa listan rentav, sjätte bästa tid på segmentet snittade 303 watt(3,6 w/kg) och 136(83%) bpm i snittpuls samt 82 rpm i kadens. Tiderna på min lista före den 24 januari i år är satta med gammeltrainer vars effektmätare visade galet mycket för mycket watt! Såå med det i minnet så kan man väl säga att jag egentlige gjort mitt bästa resultat med den nya trainer. Tror faktiskt jag kan komma ner mot 40 minuter men under vete katten det krävs nog ett partempo med Danne där vi båda är maxade för att det ska inträffa men vem vet en vacker dag så kanske kanske. Med detta så är första delen av dagens träning klar del två kommer i eftermiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar