15 mars 2019

Dubbelpass innan middagen




Mmm valde att cykla innan middagen delade dessutom upp passet så att jag körde med Garmin Edge cykeldatorn första 40 minuterna innan jag växlade till Zwift och 3,5 varv London Classique!
Så här ser för övrigt mitt problem knä ut ingen större skillnad på knäna men inuti är det värre. Det är det vänstra på bilden dvs mitt högra knäs utsida som är skadat. Men som sagts tidigare vid cykling ingen smärta värre när jag ska gå. Fortsätter kämpa på!

Nu helg med förhoppningar om bättring innan måndagen och försök till att återgå till arbetet.
Update!
En cykelkompis ringde mig och berättade att han för några år sedan gick omkull och slog i utsidan knä, det läkte så sakta men säkert ihop tog honom uppemot 2 månader innan han var problemfri!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar