16 mars 2019

Andra passet idag

Å nu valde jag att starta offensivt direkt alltså cykla Mazzes runda återigen men utan någon uppvärmning pang på direkt bara! Gick riktigt bra rundan inleds med ett varv Greater London Flat som jag körde på finfina 16:55!
På det ut på nästa varv och upp mot Box hill klättringen men där cyklar jag rakt fram Richmond Park. Sedan ner till tunnelbanan och London och start/mål bannern för Hilly loop vidare upp till rondellen där jag går in på Classique banan och i mål! 40:32 41 km/h 321 watt(3,8 w/kg) 141(86%) bpm maxpulsen uppe i 154(94%) bpm och kadens 78 rpm!
Starkt med tanke på att jag redan kört ett pass tidigare idag och dessutom samma bana. Nu på min fjärde bästa tid dessutom!!! Efter målgång 2 varv London Classique för att sy ihop säcken och få till timmen då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar