17 mars 2019

Först träna sedan dagens andra snöskottningspass på det då!


Mmm började med att skotta gården och sopa bilarna det första jag gjorde innan frukosten imorse. Sedan kring nio-tiden drog jag igång förmiddagspasset på trainerhojen, svettig var man ju efter passet så ett snabbt ombyte bara å så ut igen för andra passet ute då!
Trainerpasset inleddes av att jag cyklade ut från bannern för starten av Classique varvet men jag fortsatte uppför Box Hill och över floden till startbannern för London Loop Forward som jag då körde på så pass hårt som det gick! Å det gick rentav bra det! 14,85 km 24:50 35,9 km/h 303 watt(3,6 w/kg) 137(84%) bpm maxpuls på 152(93%) bpm och kadens 74 rpm. Detta var dessutom mitt tredje bästa varv någonsin! Det är fan inte illa alls det väldigt nöjd med detta varv faktiskt!

På detta varv klättrade jag för andra gången uppför Box Hill 3,01 km och 4% lutning. Denna klättring var min fjärde bästa tid någonsin också det riktigt djäkla bra!


8:07 22,3 km/h 335 watt(3,9 w/kg) 144(88%) bpm och 72 rpm i kadens! Avslutade med två varv Classique där jag på det första varvet gick hårt även där 8:00 40,8 km/h 309 watt(3,6 w/kg) 141(86%) bpm och 77 rpm i kadens! Å därmed var passet klart 1:12:09 132(80%) bpm 284 watt(3,3 w/kg) samt 73 rpm i kadens!
Att jag kör så bra på båda dessa segment vittnar om riktigt bra form trots knäproblemet jag dragits med i lite drygt 2 veckor. Nu känns knät dessutom ännu bättre än igår så verkligen positivt måste jag säga. Återstår ett pass till innan veckans träning är till ända och jag kan sammanställa vecka och månad så här långt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar