4 mars 2019

Måndagsmorgon

Huva så kallt igen, suck!
Jag hann med runt ikring 1h9min trainerträning denna ystra morgon med lite drygt 14 minuter pendlarhoj till jobbet och som vanligt som kallast vid sjukhuset sista biten var det -16 grader mot -13 därhemma när jag startade nu får det gärna hemskt gärna bli vårvärme på riktigt alltså. Trots kylan vart det en bra start och ja jag har tänkt på mina stackars knän har knäskydd på tills vidare. Det behöver inte vara snyggt bara det fungerar...
Å med det så fick jag ihop 1:24:04 denna morgon. Nu återstår att ta sig helskinnad hem för ett trainerpass på timmen eller något sådant. Blir väl runt 14 minuter hem tänker jag och sedan en timme på det gör väl att jag idag kan komma att få ihop hela runt 2,5 timmes träning.
Pendlarpasset till jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar