4 mars 2019

Hem från jobbet korta turen och ett trainerpass på det

Mmm! Först var det pendlarpasset hem från inte lika kallt nu bara -7 och en härlig sol som lyste upp vägen hem. Verkar som det ska fortsätta vara nattkallt och soligt på dagarna. Inte så illa  trots allt jag har ju rätt kort väg till jobbet om jag cyklar korta vägen.
Efter det ombyte och trainerpasset, London Classique eftersom jag vill undvika backar så gott det går det finns bara en lite knix på den 5,44 km långa banan så det fungerar grymt bra så bra att jag körde 6 varv därav 30 km på 44:56 129(79%) bpm 295 watt(3,5 w/kg) och 81 rpm, som ni ser kör jag på högre kadens för att undvika att mata på som vanligt men musklerna mer än hjärta allt för att skona knät som för övrigt känns av lite idag efter en hel dag på jobbet.
Med det så fick jag ihop 2:26:27 för dagen och veckan då i och med att det är måndag idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar