15 mars 2019

Fredagmorgon och beslut gjorda


Ja dels så tränade jag ett rätt så lugnt pass med mina ögon sett. Det andra är att jag tagit ett beslut och det är att försöka gå tillbaks till jobbet på måndag. Återstår att se om det fungerar eller om jag får ringa min ortopedläkare för fortsatt sjukskrivning. Jag vill i alla fall försöka även om det kommer att gå i slowmotion. Passet då, ja som jag sa inledningsvis lugna drygt 52 minuter på 199 watt(2,3 w/kg)! Precis duschat och käkat frukost nu bara tat lugnt till nästa trainerpass då jag tänkt cykla en hel timme. Jag har till igår bara kört på Garmin Edge cykeldatorn men nu var jag så less på den så jag loggade in i Zwift och valde den bana med vad jag vet i alla fall minst höjdmeter dvs London Classique fick ihop drygt 5 varv på en lagom belastning för det skadade knät.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar