4 februari 2019

Snöstorm och hårda vindar!

Ja fan inte bara ett utan två element som rasade när jag drog igång pendlarcyklingen till jobbet men det gick bra för det var nästan nyskottat bara nästan. Det tog givetvis lite längre tid men inte mer än så jag tog det lilla lugna till jobbet.
Fast först så cyklade jag på trainern i 40 minuter i London och banan London Classique. Där gjorde jag 4 varv plus någon km för att få ihop 40 minuter. Första 20 minuterna höll jag 218 watt(2,6 w/kg) de resterande 20 var snittet något högre 286 watt(3,4 w/kg)! Detta gav ett totalsnitt över hela passet på 3 w/kg! Det är jag nöjd med, sedan som sagt frukost ombyte och cyklingen till jobbet i snöstorm SMHI sa runt 4-6 m/s! Nu ska det visst snöa till ikväll sen blire svinkallt igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar