4 februari 2019

Snö snö å mer snö!


Så ser det ut just nu, jag inledde eftermiddagen med att cykla hem från jobbet gick riktigt bra bara på gatorna som det inte var nyskottat där fick jag det lilla lugna i övrigt ett helt ok pass. Efter det ungefär en timme som det tog att sopa bilarna och därefter skotta snööö! När jag var klar med det in i värmen för det var fan inte varmt därute och käka middag. En stunds relax innan jag satte mig på trainerhojen och inledde eftermiddags-/kvällspasset. Inledningsvis ett riktigt sömnpiller kändes inte alls bra sömnigt å oinspirerad men så med 11 minuter och 18 sekunder kvar så vaknade knopp å kropp till då vart det fart å fläkt ta mej tusan, 134(82%) bpm och 324 watt(3,8 w/kg) samt 83 rpm i kadens!
Jag tror den där forceringen själva snöskottningen tog mer än jag vill erkänna att det var därför det gick så tungt inledningsvis i cyklingen.
Å med det så fick jag in 2:10:41 idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar