12 februari 2019

Så vare då tisdag

Å jag har hunnit med att köra ett trainerpass och pendlarcyklingen innan jobbet tog vid.
Trainerpasset denna morgon vart hyfsat jämn pace drygt 53 minuter och 247 watt(2,9 w/kg)! Ombyte och fika innan jag drog iväg till jobbet kallt på morgonen termometern visade -18 grader men enligt prognos ska det vara runt -4 grader när jag ska hem i eftermiddag.
Satan så kallt det är igen -18 hemma och -21 när jag var framme på jobbet. Det kändes kan jag meddela hoppas nu prognosen i eftermiddag stämmer bättre. Morgonpasset i Relive!
På det roddmaskinen inne på gymmet 30 minuter det kändes i fingarna de avslutande 5 minuterna man är ovan var ett tag sedan jag körde roddmaskinen. Men den är grymt bra coreträning.
1:34:55 dagens totala träningstid så här långt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar