13 februari 2019

Onsdagens dubbelpass!

Ja först trainerträningen 3 varv NYC Park Loop Reverse, snabbaste varvet vart givetvis det sista 15:41 282 watt(3,3 w/kg)! Därefter ombyte och fika innan jag tog sats och drog igång pendlarpasset till jobbet. -12 grader inledningsvis men till min förvåning så kändes det inte speciellt kallt. Ser nu i efterhand att jag var nere på -15 grader sista 12 minuterna av passet. Efter vändet i Bodvallen så kändes fartvinden av mer än tidigare eller om det bara var att jag började bli kall efter mer än 30 minuter ute denna morgon.
Fick ihop hela 11,26 km på 37:20 jag är mer än nöjd med det utepasset eftersom jag räknat med max 20 minuter eller något sådant. Å därmed så har jag fått ihop 1:29:23 cykel! Månadstotalen 27:28 47% av 58 timmar. Passet i Relive!
Fick för mig att kolla hur många timmar nytrainern fått ihop sedan jag satte igång den 23 januari och ser man på jag har till idag fått ihop 40 timmar på Elite Direto trainern. Men så sitter jag ju en hel del på trainercykeln...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar