7 februari 2019

Inledningen på torsdagsmorgonen

Jepp! Först trainerpasset sedan frukosten å se det snöar, neej men så kul -22 grader mellan 2-4 m/s vindar kan det bli bättre för utomhuspasset till jobbet?
Morgonpasset vart i alla fall London Classique Reverse i ett 2,9 w/kg tempo jobbigt men inte stenhårt och faktiskt riktigt segt inledningsvis låg jag på 2,3 w/kg för att sista 30 minuterna snitta 3,2 w/kg! Ett jobbpass dvs ett pass som bara ska genomföras.
På det pendlingen till jobbet efter fikat, -22 och upp till 4 m/s motvind kändes faktiskt inte så farligt efter gårdagens köldrekord för mig. Men nog fan börjar jag bli less på kylan alltid.
Å med det så fick jag ihop 1:06:45 denna ystra morgon återstår eftermiddagens träningspass så får vi se var jag landar idag då. Veckan nu uppe i 7:55:33 och månadsmålet om 58 timmar nu uppe i 13:07 vilket är 23% av totalen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar