5 februari 2019

Hem från jobbet och ett kortare trainerpass

Först hem från jobbet som sagt å trots -26 så hade jag bestämt mig för en förlängd runda inte mycket men lite förlängd upp till 5 km vilket tog ganska precis 20 minuter fy fan va kall jag vart om benen. Inte en minut till det där var på gränsen. Imorgon hotar SMHI med -28 men tack och lov ingen vind på det. Efter detta snabbt ombyte till trainerklädsel för ett kortare trainerpass i och med att jag fått ihop bra med tid innan detta trainerpass. Det vart 40 minuter i NYC utan någon struktur mer bara mata på i 40 minuter ökade något på slutet så på de sista 6 minuterna snittade jag 310 watt(3,6 w/kg)! Hamnade till slut på 40:09 och 268 watt(3,2 w/kg) bra det tycker jag.
Dagens totala träningsmängd vart 2:15:37 veckan uppe i 4:26:18 och månadsmålet 9:38 vilket är 17% av 58 timmar totalt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar