3 februari 2019

Backintervaller


Vaknade pigg som en mört så då tänkte jag vad bättre än att inleda söndagen med backintervaller å så blev det. Jag cyklade NYC upp till Sky Loop där jag valde att köra Arch KOM eller som segmentet heter i Zwift NYC KOM Forward 1.36 km lång och 6%. Jag cyklade 5 gånger på raken med den enda skillnaden att jag på den andra intervallen glömde bort att cykla ner till startlinjen för segmentet så där fick jag en lite lättare klättring men annars identiska klättringar alla fem. Milda makter va tungt det är med en riktigt trainer man står upp å trampar med precis allt man har!!! Det gjorde jag aldrig med den förra trainern det behövdes liksom inte. Nå i alla fall den första intervallen den hårdaste sedan var det på den fjärde som jag var ens i närheten av den första och klart långsammaste den femte och sista men då var jag trött på riktigt! :-)
Ja sedan ner till parken igen köra klart passet bara så var jag klar med dagens första pass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar