5 januari 2019

Tufft distans/uthållighetspass

Ja verkligen det här det var stenhårt! Jag fick köra väldigt koncentrerat för att inte tappa min pace så fort jag bara för någon sekund släppte fokus så föll pacen direkt. Ett skitjobbigt pass både mentalt och fysiskt men jag fixade det jag hade tänkt mig runt 3 timmar och minst 10 mil! Det vart som synes 114,49 km som jag körde på 3:06:19 242 watt(2.9 w/kg) och 115(70%) bpm samt 72 rpm i kadens TSS för passet vart hela 191! Det vart totalt 21 varv London Classique. KISS Yule 700 utmaningen på Zwiftpower där har jag i och med dagens pass skrapat ihop 677 km 96,7% det saknas alltså 23 km boch sista dagen för utmaningen är imorgon, det blev lite tajt när jag vart förkyld men nog ser det ut som att jag ska fixa även den till imorgon. Å eftersom jag inte kan köra Strava Januari Gran Fondon för månaden ute så körde jag min egen speciella idag inne på trainern i Zwift och London :-)


Nu mat å vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar