6 januari 2019

Söndagspasset

Ett hårt sådant! 5 varv Park och Sky Loop i NY!
Jag värmde upp på första varvet sedan körde jag tre paceat hårda varv innan jag slog av på det femte och sista varvet! Ett jobbigt pass minst sagt! Sedan det här med KISS Yule utmaningen om 700 km den missade jag trots mina 85 km idag, varför det joo utmaningen avslutades klockan 01.00 i natt den 6 januari!!! Det hade jag ju inte koll på trodde det var hela söndagen också jaja så kan det gå. Om jag nu räknar in mina 85 km ändå så fick jag ihop 762 km! Så det så! ;-)
Hårdaste varvet var det tredje där hade jag 26:21 37,7 km/h 315 watt(3,8 w/kg) 131(80%) bpm och 71 rpm i kadens! Ett hårt riktigt hårt pass jag hade 206 i TSS! Jag räknade ihop de längre segment där jag låg över 300 watt och fick totalt ihop 59:18 snittpuls 133(81%) medeleffekt 328 watt(3,9 w/kg) samt 73 rpm i snittkadens!

Har hittills under veckan fått ihop drygt 9 timmar!

Till sist så vill jag skick en helande tanke till Tomas från Vännäs som gått omkull på GC så illa att han ligger på sjukhus 13 revben, nyckelben, skulderblad och ena lungan... Så trist, Krya Tomas!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar