21 januari 2019

Hem från jobbet och kortare trainerpass innan middagen

Vart lite senare än tänkt innan jag kom iväg från jobbet idag hade ju tänkt dra av ett längre pass faktiskt. När jag till slut kommit hem så fanns det bara tid för ett kortare träningspass innan middagen. 
Nå när jag väl satt på hojen så vart det kort å hårt som sagt jag körde NYC och Park Perimeter Loop Banner to Banner 2 varv första varvet halvhårt andra varvet gick jag på ordentligt!14:43 39,8 km/h 337 watt(4 w/kg) och 130(79%) bpm!

Dagens totala träningsmängd låg för att vara mig precis över 1 timme bara lite ovanligt för att vara mig men det kändes som precis lagom dessutom körde jag ett stenhårt intervallpass om lite drygt 14 minuter.
Till min förvåning nästan inga vibrationer eller oljud från trainer, sista rycket eller?
Ja just det var in på postnords hemsida och sökte på trainerpaketet så här sa de. Man kan ju hoppas att det stämmer då äre nära måste jag säga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar