22 januari 2019

Morgonpass frukost pendling till jobbet!



Japp! Uppe med tuppen och drog av ett trainerpass 3 varv Park Perimeter Loop Banner to Banner där jag värmde upp på första varvet, körde hårt som fan på andra varvet för dra ner på tempot på det tredje och sista varvet. Trainer helt tyst första 30 minuter så jag började fundera på om det var förhastat att beställa en ny trainer men sen... Djävlar vad den lät de återstående 20 minuterna!
Får verkligen hoppas att det inte dröjer på länge nu innan jag fått min nya trainer för detta är fan inte kul någonstans. Det hårda varvet,14:41 39,9 km/h 337 watt(4 w/kg) 133(81%) bpm.

Det kände rejält i låren kan jag meddela er...


Sedan det korta pendlarpasset i den arktiska kylan till jobbet, jodå fortsatt kallt. Kylan håller oss i sitt grepp fortfarande -23 vid sjukhuset. Totalt 1:03:28 träningstiden imorse få se vad jag hinner med i eftermiddag vi ska ha middagsgäster så det kanske inte blir som jag tänkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar