31 januari 2019

Hem från jobbet och avslutningspasset på trainer för januari månad



Ja först hem i kylan -25 kortaste vägen hem bara. Väl hemma ombyte sedan upp på trainerhojen för det avslutande passet januari månad. Valde att cykla NYC och lite runt sådär bara dessutom lätt inga påslag alls ville låta kroppen vila eftersom jag gått hårt åt den för att nå just mitt mål på 64 timmar.
Som jag sa lätt väldigt lätt! Snudd på 56 minuter fick räcka 215 watt(2,6 w/kg)!
Med det så fick jag idag ihop 2:23:14 och veckan uppe i 10:08:29!
Månadsmålet blev till slut då
Jag är väldigt nöjd med det måste jag säga men så har jag kört rätt tufft nu sista 7-8 dagarna för att nå målet som jag faktiskt inte trodde var möjligt att nå fram till med 2 veckor kvar såg tufft ut men fan det gick ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar