1 februari 2019

Fredagmorgon

Å det utan morgonpasset på trainern, jag belönade mig själv med en sovmorgon rent av! Fick ihop lite drygt 12 minuter till jobbet men fan så kallt det är! -22 och vindens kyleffekt gjorde att det var runt ikring -28 grader. Klarade av månadsmålet med bravur och därför kände jag att det kunde vara skönt att sova ut lite samt att det faktiskt är fredag och helgen i antågande. Funderar på februari månads mål denna månad är det ju 28 dagar dvs några dagar kortare än exempelvis januari. Sätter inledningsvis målet till 58 timmar ser nu att jag i februari 2018 gjorde 46 timmar så det lär bli tufft även denna månad vilket det ska vara.
Väl framme på jobbet så valde jag att köra ett 10 minuters pass i roddmaskinen för att få tillbaks lite värme.
Å med det så var fredagen inledd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar