27 april 2018

Vengen till jobbet nudå!

Körde mitt träningspass till jobbet med ett stort leende på läpparna. En skön känsla att susa fram på nästan helt torra vägar med landsvägshojen minsann! Fick ihop 23 km nu på morgonen och det tog 45:46. Ner till stadsön på mariebegsvägen vände där i rondellen och upp igen till färjeläget! Där vände jag tillbaks mot sjukhuset cyklade via kläppenskolan.
Hoppas det är liite varmare fram till 2-snåret i eftermiddag då jag tänkt stämpla ut å dra på en lite längre träningsrunda 4 mil ungefär! Nu uppe 49:27 dvs 99% av månadsmålet uppnått men jag fortsätter nog min träning ändå det totala antal dagar jag tränat i följd är nu uppe på ett för mig nytt rekord 34 dagar i sträck är det nu! Inga som helst problem mer än att jag är lite lätt på minus i min TSB!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar