3 april 2018

Första gympasset efter påskledigheten



Mmm! Det blev 40 minuter rentav inledde med bänkpress, utfall, tåhäv, benpress, situps, benspark, bencurl, stående hantelsväng, cable cross, tricepcurl, bicepcurl, ryggdrag och slutligen roddrag! Allt detta på bara 40 minuter. :-)
Bättre i axeln när jag kör utfallsövningen och ryggdraget, se där se där!
I bicepcurlen där man kör med rak handled är det fortfarande inte bra, gör lite ont när jag kör den övningen men lugn jag kör lätt fortsatt på den till dess jag dels kan hålla handleden rak och även utan smärta. Så positivt även där. Övningen ser ut så här på ett ungefär och det är i vänsterarmens handled det fortfarande inte går att vrida ut den som på bilden fattas en liten bit där.


Å om jag inte såg helt fel så äre nu bara 52 dar kvar till Mallorca eller om man så vill 39 arbetsdagar ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar