11 januari 2018

Raka spåret till jobbet torsdagmorgon

Ja fan det är alldeles för kallt för något annat med -14 som det var imorse så med kylfaktor inräknat -18,4 grader rentav! Brrr! Så det blir samma sträckning hem dvs raka spåret hem. På det ett trainerpass för att få in dagens planerade träning volymmässigt!
Ingen puls imorse för att jag glömde sätta på mig pulsbandet i och med att min Garmin Edge 1000 inte ville starta över huvudtaget, tryckte i vanlig ordning på strömknappen för att slå på Edgen men ingenting??? Jag blev lite svettig där ja men hittade till slut Resetting the Device hos Garmin! Ja jag gjorde som det stod och höll in powerknappen i dryga 10 sekunder å se på fan då startade enheten upp och allt var frid å fröjd! Monterade cykeldatorn i fästet på hojen och kopplade in batteriet till lampan men glömde bort pulsbandet till mig själv i stressen fast det får jag väl leva med ;-)
Återkommer senare i eftermiddag när jag kört hem och trainerpasset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar