11 januari 2014

Zon 2 - 3 pass



Ah! Det var tungt det här också. Jag körde 10 min uppvärmning därefter 80 min tempo på 53/14.
Snittade 310 watt (3,53 w/kg), 139(84%) BPM  i snittpuls och 156(94%) maxpuls. Kadensen hamnade på 93RPM!
Totalen för hela passet blev, 1h40min, 288 watt(3,3 w/kg), 135(81%) BPM och kadensen 92 RPM!
Nu ska Nilsson ut på stan med frun, om jag nu orkar ;-)
Stadens larm och brus lockar mig verkligen inte men nu är det gjort och jag överlevde. Men återhämtningsdrycken var för lite för min energislukande kropp! Vi var tvungna, ja nöden har som bekant ingen lag. Vi var tvungna att stanna till på Max, en originalburgare, slurp! Mmm! När man äter såna där saker sällan så smakar de faktiskt gott å det gjorde denna burgare också. Jag svär på att man känner hur kroppen drar i sig proteiner från burgaren och kolhydrater från drycken så det säger rent slurp!
På detta hann jag dessutom in på Akademibokhandeln och beställa en cykelbok för presentkortet jag fick av min dotter i julklapp. Det blev


Så nu väntar jag på ett sms som säger att jag kan komma å hämta min julklapp från dem.
Så det blev både mat lite vart å så en väldigt intressant bok som säkert ger inspiration under resten av vintern. Som för övrigt kommit ordentligt, -16 och vindar på 3 - 8 sm nordligt brrr!
Nu återstår att tagga ned, tat lugnt i hemmets lugna vrå. Ta en toy osv! ;-)


2 kommentarer:

  1. Åter ett bra pass på vägen mot framgång.

    Ett mkt bra citat förresten. Jag har många ggr tänkt tankarna, och i båda rollerna.

    SvaraRadera
  2. Ja vi får hoppas på det :-)
    Ja när jag snubblade över citatet så kände jag att det där det vill jag ha som ledmotiv på min blogg. Helt ok att planka om du vill det! Det står för så mycket!
    Som du själv säger åt båda hållen faktiskt ;-)

    SvaraRadera