23 januari 2014

SM 2 sets

Mmm! SM kan betyda mycket kom jag på ;-)
I mitt fall betyder det Strenght Maintenance bara så ni inte får för er något!
Det vart 50 minuter med benövningar bröst rygg axlar mage armar å ännu mera ben på slutet. Jobbigaste övningen ja nu står det mellan plankan och stepup med vikt! De är bägge totalt sett äckligt jobbiga kan jag säga men i dag tror jag faktiskt stepup vann...
Annars bra tryck i övningarna, det går som på räls som en gammal SJ:are skulle ha sagt :-)
Nu pratar vi inte om att vara i tid där är jag vääldigt olik SJ för jag äär i tid, alltid! Ehh nästan utom när jag kört vilse såklart! ;-)


Nu återstår ett lättare after weights pass på trainern när man kommer hem i eftermiddag. Sen är det klart å betalt!

After Weights
Så vare klart! 42 min 279 watt(3,12 w/kg) 128(77%) BPM och 101 RPM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar