6 januari 2014

Dagens träningspass

Blev enligt planeringen lite drygt en timmes styrketräning inkl upp- och nedvärmning med pendlarhojen. Jag valde trots halkan att cykla till och från gymmet idag. Eller ska jag vara riktigt ärlig så hade jag inget val frun hade bilen till jobbet såå... Det var halkigt men det gick. Ensam i gymmet nästan hela passet mitt i rodden kom det en till tapper som skulle träna. Ganska skönt att ha ett helt gym för sig själv. Man går som in i träningen på ett annat sätt. Mmm!

Styrketräning inkl upp- och nedvärmning på cykel
Kändes tungt på benpasset idag så jag valde att säkra å inte köra på några maxvikter. Roddmaskinen å andra sidan visade sig från sin söta sida idag inte alls så jobbig som den brukar kännas. Jag drog på ordentligt där. Plankan vann som vanligt pris som vidrigaste övningen alla kategorier ;-)
Men ska det vara tungt så ska det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar