14 februari 2024

Onsdag

Cyklade lite hit och dit runt Downtown, vulkanen, flat route, Titans Grove på slutet... Kul att bara mata på och svänga lite då och då! Siktade på att nå 200hm var egentligen imål efter 30km men ville ha in de där sista 20hm för att nå 200.
Tvådelat kvällspass, först en stenhård mil med spetsgruppen i Maria-crew. Jag gick på vad jag orkade men fick släppa absoluta spetsen sista km.
Andra delen av kvällspasset vart Sand & Sequoias, där hade jag tre mål först att snitt 140bpm på Titans Grove KOM 2,61km som jag körde på 5:17 snittade 29,7 km/h 298Watt(3,4 w/kg) 140bpm och 69rpm första målet alltså avklarat! Andra målet var minst 200hm jag cyklade 240hm check på den också och sista målet var 30km vilket jag också nådde. Supernöjd med dagens pass, starka prestationer när jag väl koncentrera mig och kör på ordentligt! Det blev hela 74,2km idag totalt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar