19 november 2023

Veckan som gått och årstotalen med 6 veckor kvar av året!

Jag nådde mina bägge mål dels rodden 25km var målet och jag fick med dagens pass ihop 25,03km så målet nått!

Sedan har jag kört på gymmet på jobbet där har jag inte satt några mål annat än att försöka köra minst 3 pass i veckan, nu blev det 4. Där fick jag ihop 1:10:49 i träningstid över 4 pass snitt tid per pass 17min 42sek!
Avslutningsvis cyklingen på min Tacx Neo 2T trainer, där är målet 42km i veckan året ut och fram till mars månad nästa år, base träning. Sen blir det att gå på med hårdare pass, då kommer build träningen in i bilden om jag nu väljer att träna mer planerat får se hur det känns när vi är där.  Det vart 424,05km på 11:51:23!
Årstotalen då, enligt Strava är jag uppe i 18075,7km! Vilket ger att jag på sex veckor behöver göra ungefär 32,1 mil i veckan fram till årsskiftet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar