1 juni 2023

1 Juni

Rodd, första fem på 2:21.1 andra femman på 2:13.2 för att på tredje och sista femman ro på 2:07.7! Detta gav 3426m på 15:15.6 i 2:13.6 tempo!
Direkt på det var det tänkt att cykla med Jacques men så blev det inte när jag joinade gruppen så åkte Jacques åt ett håll i korsningen och min avatar åt det andra??? Det händer visst ibland var första gången för mig. Jag valde nu att istället joina Yumi och cykla Volcano Circuit! 10 varv sedan några minuter nedvärmning så var jag klar!





Styrketräningen i gymmet på jobbet! 
Sedan fika med Roger på Condis innan jag hemma igen drog av mitt andra roddpass, ett riktigt bra ett dessutom! Matade på bra rakt igenom hela passet!
Jag väljer att köra mitt trainerpass efter middagen alltså något senare. Nu är det något senare och jag har precis kört de kvarvarande 20km:arna som skulle köras. Det vart solo Tempus Fugit där jag på de första 10km:arna körde Full Gas! 10km på 15:25 i 38,9 km/h och 252Watt(2,93 w/kg) 125bpm 76rpm! Noterar att jag kände av mitt tuffa morgonpass plus styrketräning där jag gick tungt på benen i benspark, bencurl och benpress!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar