21 maj 2023

Sovmorgon söndag

Sedan rodd efter frukosten, 99% klar bara 700 meter kvar men jag kommer ändå att ro mina 10 minuter som återstår. Schemat är 30 minuter dagligen så det återstår 10 minuter av veckans rodd.
Ska ut med Stefan och Ola, Ormberget står på schemat! Därmed inleds sista dagen av min stenhårda vecka, målet jag satt är att snitta 90km per dag denna vecka jag är före dagens pass uppe i 544,04km! Alltså är det ganska exakt 90 km kvar att dra in idag, jobbigt ja visst men det går.
Ett skitroligt pass med Stefan, Ola och Peter. Några pulshöjare samt räddare i nöden efter cykelvägen in till Notviken där den ena av 2 smågrabbar trampat fast kedjan innanför drevet bak satt som satan men Stefan och Peter fick med hjälp av en polygrip lös bakhjulet och kunde både få lös kedjan och skruva fast hjulet ordentligt  spänt så kedjan inte skulle kliva in igen. Sedan stan ormberget sinken björsbyn rutvik gammelstad storheden gammelstad och hem via övägen! Fick som synes ihop 44,31km nu uppe i 588,36km. Har kvar 41,64km att cykla till 630km och målet 9 mil i snitt per dag för denna vecka. Träningstid totalt med all träning styrke, rodd och cykel nu uppe i 22 timmar och 2 minuter!
Veckans sista roddpass, 

På det ett trainerpass, 42km för att sy ihop 630km målet för veckan,



Veckan blev 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar