Å det bara för att hålla nere intensiteten på passen. Vill inte gå på för hårt ännu eftersom jag inte är hundra ännu. Men idag efter jobb, pendling hem från jobbet och in till stan för att träffa en kompis över en fika så bestämde jag mig väl hemma för att komplettera med ett trainerpass det första på drygt 2 veckor! Valde att cykla 25km med Maria gruppen, som jag lämnade bakom mig efter 9km cyklade solo resten av passet fram till 26km avklarade. Gick på riktigt hårt i 15,4km och 24:27 snittade 37,7 km/h och hade 262Watt(3,05 w/kg) 146bpm 76rpm!
I övrigt hade jag sammanlagt 25,2km snudd på en timmes pendlarcykling till och från jobbet.

