17 april 2023

Imorgon tisdag tillbaks till halvtid på jobbet!


Har dessutom testat igår och idag att cykla gravelbiken med vinterdäcken igår och med sommardäck idag. Vilken skillnad det vart cirka 4 km/h snabbare med sommardäcken utan större ansträngning. Kändes bra är fortfarande påverkad av min rejäla influensa, är inte bra i halsen doktorn(som jag fick tid hos i torsdags förra veckan) sa att det är virus som sitter kvar antibiotikan har dödat den bakteriella infektion som jag hade. Har nu varit sjuk i 2 veckor... Känns som att det blir lite lite bättre för varje dag men det går sakta. Som sagt sommardäcken på och imorgon planerar jag att hoja till jobbet inte åka buss.