20 april 2023

Längre morgonpass än vanligt

Ja jag tyckte det kändes hyfsat varmt nu när jag drog igång pendlarpasset till jobbet så istället för det kortare varvet så cyklade jag ett längre pass först ner till Storheden innan jag vände upp mot Gammelstad och Kyrkbyn vidare gamla Bodenvägen tillbaks till Byn därefter Färjeleden och sedan parallellvägen tillbaks mot Nordanträsk och sjukhuset.