30 november 2022

Onsdag

Nu vände jag på steken, rodden först lite längre men i stort sett samma tempo som i går jag rodde 4518 meter på 21:06.0 i 2:20.1 tempo!


På det trainern, cyklade med 3R VOLT Interval ride(2,6-3,2 w/kg) on Muir And The Mountain in Watopia. Men det var betydligt högre wkg än det i beskrivningen. Jag fick ta mitt eget tempo uppför Watopia Epic KOM och klättringen till radiotornet men i och med att jag gjorde det så började jag  med cirka 1/3 kvar av passet att komma ikapp cyklister som gått ut för hårt och tröttnat! Grymt bra benträning fick ihop 914hm.




Ett kortare pass innan middagen som står och puttrar på spisen, gjorde den klar innan jag drog igång passet! Chili Con Carne! Det här passet anslöt jag till Jacques och hade redan innan bestämt mig för att bara följa honom i 10km därefter lätta 10km solo. Passet imorse känns av kan jag säga 900hm där och se på tusan 100hm här det vart alltså lite drygt 1000hm idag.

Med det så fick jag idag ihop 66,61km(inkl. rodden 4,5km) och 2:23:35 samt 1117hm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar