26 november 2022

Lördagens pass

Med Jacques fartgruppen som snittar runt 3,2 w/kg! Mitt snitt i gruppen 225Watt(2,71 w/kg) i 1:13:47! Det börjar kännas bättre och bättre min snittpuls nere på normal nivå igen. Inga speciella påslag mer än att jag såg till att mata på hårt i de stigningar vi cyklade i för att inte tappa mark plus att jag kunde ta igen mig lite efter dessa. Valde att cykla 50km, återstår att se om och i så fall vad jag cyklar mer idag.



På det ett lätt roddpass 3157 meter på 15:05.9 i 2:23.4 tempo!

Eftersom frun tvättat av bilen så valde jag att kitta mig med vintercykel kläderna och först cykla till återvinningsstationen med skräp sedan hem och hämta ryggan för att cykla ner till Stadsön och handla lite till middagen. På väg hem en senväg via gamla Byn och åter hem för att få in 10km.
Avslutar lördagens träning med ett stenhårt pass i London, 2 varv London 8 som är 20,3km varvet.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar