28 november 2022

Efter söndagens vilodag en tuffare inledning på denna vecka

Jag valde att starta med B.Genie men redan efter några km så stod det klart att det var något galet med pace partnern, hon dog helt plötsligt kom tillbaka men dog igen mitt vad det var så där höll det på till dess att alla pace partners försvann helt! De kom inte tillbaka igen förrän efter drygt 1 timme då jag nästan var klar med mitt pass. Detta innebar att plötsligt var vi 6-7 cyklister i spets ensamma. De övriga droppade av en efter en tills det efter 33km bara var jag kvar. Cyklade solo de resterande 37km:arna!


Å efter det 15 minuter rodd 3431 meter hann jag!
På det pendlarcykling till jobbet i rätt så behaglig temperatur.
Plus core och styrketräning kort och intensivt, 
Total träningstid denna förmiddag 2 timmar 32  minuter!

Pendlarcyklingen hem i slaskigt före men inte halt i alla fall,
Med det så blev dagens total 80,84km och 2:43:52!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar