19 november 2022

Kvällspass!

Ja det blev så, först roddmaskin tuffaste passet sett till hur länge jag rodde! 5840 meter på 25:01.7 i 2:08.5 tempo! Tufft hårt jaaa!
Sen kom det fruktansvärt hårda cykelpasset, Zwift - Pace Partner Ride: Flatland Loop in Makuri Islands with Genie! Detta var om inte det snabbaste så definitivt det hårdaste passet på länge. När jag anslöt till Genie gruppen så var vi totalt 4 stycken. Efter 2km var vi bara 3 och efter ungefär 10km var vi 2 för att med 4-5km kvar bli ensam. Jag fick köra solo med Genie de sista km:arna hon snittar runt 3.7 w/kg och i backarna 4.1 minst! Men jag lyckades hålla mig kvar med henne fick bita hårt i styrlindan kan jag meddela. Det gick så pass fort att det blev nytt personligt rekord på Flatland Loop 19:50 38,9 km/h 267Watt(3,22 w/kg) 143bpm och 71rpm!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar