20 november 2022

Dagens träning


Mmm som blev tredelat imorse, jag började med uppvärmning cirka 3km innan grupp passet med 3R Steady State Island Hopper in Makuri Island, tyvärr är jag i visa event de flesta faktiskt tvingad att joina B-gruppen, zwiftpower påstår att jag är en B åkare vilket är alldeles uppåt väggarna för hårt för mig. Ja jag provade men fick ge mig efter inte fullt 10km sedan eget Tempus Fugit pass där jag på vissa delar av banan gick på hårt men det var kämpigt det också kroppen helt urlakad?!?! Jag tror faktiskt att jag eventuellt lider av POST Covid för mina symptom är att jag vissa dagar är skumt trött både i skallen och kroppen. Det är så ovanligt för mig så något är det.

Så här gick morgonträningen.

Nå efter det dusch och frukost! Tagit det lugnt fram till 13:45 då jag drog igång andra delen med rodden och ett planerat 21km pass med Coco. Rodden kändes jobbig men genomförbar inte trött i kroppen nu det kändes klart bättre än i förmiddags.
Nuu gick de såå mycket bättre med cykelpasset med Coco roligt och skönt pass hyfsat snabb kände jag mig också cyklade mina 21km för att liksom knyta ihop säcken för idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar