21 november 2022

Dagens pass

För ovanlighetens skull så körde jag trainerpasset först direkt på det roddpasset! Cyklade Tempus Fugit ett varv, snudd på 35 km/h!



På det kom då roddpasset och nu rodde jag jämnt och hyfsat lätt! 5533 meter på 25:06 och i 2:21.1 tempo.

Efter det ombyte och lunch innan jag drog igång pendlarcyklingen till sjukhuset. Fy faan va kallt det var i motvinden!!! Jag hade runt -11°C när jag startade hemifrån med motvind hela tiden så frysen som bara den såg jag i Strava att motvinden gjorde att jag egentligen hade -16°C! Å ja det var det denitivt!


Väl på sjukhuset så vart det 13 minuter och 50 sekunders styrketräning i gymmet på jobbet. Plankan, armhävningar, situps, bänkpress, ryggdrag, bicep- och tricepcurl samt benböj! Hem inte lika kallt men nog ändå -8°C som med kylfaktor var -12°C! Cyklade dessutom lite längre, några kringelkrokar vart det så hemma hade jag fått ihop 6,66km The number of the beast!




Efter en stunds vila så drog jag igång dagens sista pass här valde jag att först cykla ett Tempus Fugit varv för att sedan cykla ned Downtown uppför backen mot vulkanön där jag vände och hojade tillbaks till öknen och avslutade strax efter western staden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar