5 augusti 2022

Å så resten då

Hem från jobbet lite annan cykelväg lite längre men inte mycket.


Även nu började jag med ett roddpass ville testa att ro med tejpade fingrar eftersom jag har blåsor på händerna från all rodd. Det fungerade väl så där, tejpade fingrar och hand men det kändes fortfarande som att händerna exponerades så jag drog på mig min långfingrade cykelhandskar och då tillsammans med tejpningen blev det bättre skydd för huden. Rodde 2014 meter på 8:21.1 i 2:04.4 tempo och 182Watt!

Sedan så var det dags för trainerpasset nu valde jag att ansluta till D.Diesel i 10km innan jag sa tack å hej och körde ifrån gruppen in på Titans Grove för ett varv Sand & Sequoias som jag cyklade på hyggliga 35 minuter blankt trots den låga farten till att börja med. På andra varvet valde jag Tick Tock som avklarades på 26:10! Med det så var jag klar och dagen slutade på totalt 70,64km och 2:34:27 i total tid!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar