27 juni 2022

Inte så bra!

Risig i kistan sedan natten mot måndagen, vaknade lätt illamående mitt i natten. Men inget mer hände på morgonen var det att gå på toa några gånger både före och efter rodden samt efter pendlingen till jobbet. Sedan lite halvrisig över dan till dess jag kom hem runt 12-snåret. Käkade några mackor och gick å la mig sov eller halvslumrade fram till 15.30 sedan åt vi middag vi 17-tiden dock fortfarande magknip! Men nu mot kvällen känner jag mig slut i kroppen men bättre i magen. Kan det vara uttorkning pga min helg med massor med cykling. Fast jag är rätt bra på att återvätska kroppen både med vatten under passet samt Resorb efter passen! Drog i mig 2x2 Resorb tex efter 10-mila passet! Men något är det återstår att se hur jag mår imorgon bitti tisdag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar