26 juni 2022

Veckans träning och Zwift utmaningarna!

Japp! Det var några timmar minsann.  Cykel fick jag ihop 14 timmar 50 minuter samt 448,8 km och  på roddmaskinen blev det 3 timmar 48 minuter samt 51,3 km. Detta blev sammanlagt 18 timmar och 38 minuter samt 500 km träning bestående av cykel och rodd!
Sedan detta med Zwift utmaningarna som jag alltid brukar vara med på dvs 
Detta är första gången på detta året som jag troligtvis går bet på en eller 2 av ovanstående, igår klarade jag ju av June Gran Fondo! Men June Cycling Climbing Challenge och June Cycling Distance Challenge ser jag ut att missa med bara 4 dagar kvar. Detta beroende dels på min förkylningsvecka där det försvann totalt 5 träningsdagar bara så där poff! Ja å sedan att jag denna månad tränat ynka 6 pass i Zwift resten är ju utomhus. Där blir det inte många höjdmeter ja inte lika många som i Zwift världen i alla fall inte heller distans eftersom jag mest kör på gravelbiken det blir avsevärt mindre km då också går ju inte alls att jämföra med Zwifts underbara värld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar