13 maj 2019

Inget morgonpass


Nix!
Jag valde att samåka med frun till jobbet eftersom det var knappt plusgrader och regn regn regn. Inte det minsta motiverad för det träningspasset. Jag kör trainerpass när jag kommit hem med bussen i eftermiddag istället. Imorgon är det något bättre plus två grader och sol är utlovat, men fortsatt kallt på morgonen och så verkar det hålla i stort sett fram till dess vi åker iväg... Snart bara 2 veckor kvar till dess vi är Mallorca jag och frun, ska bli skönt behöver verkligen de 2 veckor sol, värme cykel och bad nu känns det som. Ladda batterierna och bli ordentligt fri från mina besvär med bihålor som rinner hela tiden. De brukar bli bra i värme vilket jag hoppas vi har när vi anländer Playa de Muro. Dagens träning då, ja idag kör jag nog på gehör lätt eller hårt vet jag inte ännu beror lite på hur jag känner mig när det väl är dags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar