14 maj 2019

Bättre inledning på dagens träning än igår


Nu var kroppen med som den skulle och det kändes ok att kliva upp och träna. Jag valde NYC - Park Perimeter Loop Banner to Banner 9,77 km. Cyklade 3 varv varav det andra vart det hårdaste av dem alla. Där gick jag på 15:06 38,8 km/h 306 Watt(3,6 w/kg) 134(82%) bpm och 66 rpm! Bra pace igenom hela passet kändes skönt att kunna köra så pass ändå. Inte riktigt bra i luftrören hostar en del efter avslutat pass men det blir sakta bättre och bättre. På det ombyte och frukost innan jag tog cx:n till jobbet. Inte speciellt hårt eller långt bara så pass att jag fick ihop morgonens träning.

Så med det så fick jag ihop 1:08:22 denna kalla men vackra morgon. Blir troligtvis ett senare kvällspass efter jobbet eftersom jag inte är  hemma förrän efter klockan 15.30 och då ska försöka gräva klart breddningen av uppfarten för att få lägga ut dräneringsduken och beställa gårdsgrus. Men träna ska jag får se när och hur bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar